Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

§1 Informacje ogólne

  1. PARIS8 jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Renata Nowak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PARIS8 Renata Nowak z siedzibą w Wojcieszynie k. Warszawy przy ul. Warszawskiej 700, 05-082, wpisaną do CEIDG, posługujący się numerem REGON 017167356 i numerem NIP 5212182706.
  2. Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki
  3. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie PARIS-V8 (zwanym dalej „Sklep”) działającym poprzez stronę internetową www.paris-v8.pl.
  4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem, a warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą, w tym również składać reklamacje, pod numerem telefonu 22 733-56-58,+48 884-336-445 (opłata według taryfy danego operatora) za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej paris-v8@paris-v8.pl, lub wypełniając formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej wskazanej w ust. 2.
  6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym PARIS-V8, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
  7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  8. Sprzedaż detaliczna produktów podlega wyłącznie niniejszym warunkom sprzedaży sporządzonym zgodnie z obowiązującym prawem.

 

 

§2 Składanie zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
 

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

  1. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, rozmiaru i dostępnego koloru, a następnie kliknięcie znaku „do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Klient przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu dostawy, a także może określić ilość sztuk oraz wpisać numer przyznanego kuponu rabatowego. Klient potwierdza swój wybór klikając w znak „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  2. Zarejestrowany użytkownik, posiadający konto w naszym Sklepie, po zalogowaniu ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu w historię zakupów, nabywania bez konieczności wprowadzania danych przy kolejnych zakupach oraz otrzymywania indywidualnych rabatów, punktów i kuponów promocyjnych.
  3. Klient może złożyć jednorazowe zamówienia bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym, poprzez wybór opcji „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  4. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  5. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  6. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w e-mailu przysłanym Klientowi przez Sklep lub telefonicznie.

 

 

§3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
 

a)      Za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,

b)      Przelewem – Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu w zakładce „Kontakt” na stronie internetowej Sklepu. W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię oraz numer zamówienia.

c)     Płatności kartami płatniczymi za pomocą PayU

d)      W inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.

  1. W przypadku zamówienia płatnego przelewem maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
  2. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  3. Ceny przesyłek krajowych i zagranicznych określone są w cenniku dostawy zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Koszty dostawy”. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostaw.
  4. Zamówienia zagraniczne realizowane będą jedynie po dokonaniu płatności przelewem na numer konta do przelewów zagranicznych ING Bank Śląski 84 1050 1025 1000 0092 1633 3782, Numer BIC : INGBPLPW
  5. W przypadku zamówienia przekraczającego 600 PLN przesyłka jest darmowa.

 

 

§4 Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy wysyłkowej UPS lub poprzez Pocztę Polską.
  2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.
  3. Przesyłki zagraniczne realizowane są wyłącznie poprzez Pocztę Polską po uprzednim dokonaniu płatności na numer konta Sklepu do przelewów zagranicznych.

 

 

 §5 Reklamacja towaru

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną, chyba że Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
    1. Towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
    2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewniał
    3. Towar został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
    4. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru Klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze sprzedanym w tej samej chwili.
    5. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
    6. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zawarcia transakcji.
    7. Jeżeli Towar sprzedany ma wadę, Klient ma prawo:

a)      żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady

albo

b)      złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku Sklep może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć; jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolną od wad lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i Klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy;

  1. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna
  2. Klient zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.
  3. Sklep może odmówić wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów
  4. Reklamację składa się drogą pocztową lub drogą elektroniczną na adres Sklepu podany na stronie internetowej w zakładce „Kontakt” wraz z pełnym opisem niezgodności. Reklamowany towar Klient powinien dostarczyć na adres: PARIS8, ul. Warszawska 700, 05-083 Wojcieszyn  na koszt Sprzedawcy. Koszty związane z odesłaniem przez Klienta reklamowanego Towaru Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądań Klienta od momentu, w którym otrzymał reklamację. Informację, czy reklamacja zostaje uznana, czy odrzucona Sprzedawca przekazuje osobiście lub przez upoważnioną osobę w sposób uprzednio uzgodniony z Klientem, np. poprzez kontakt telefoniczny.
  6. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 

§6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru przez Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. W przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
  4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru Klient powinien w terminie wskazanym w ust. 2 i 3 złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru kierując je na adres PARIS-V8, ul. Warszawska 700,05-083 Wojcieszyn
  5. Klient w celu odstąpienia od umowy sprzedaży towaru może wypełnić i złożyć formularz zwrotu w postaci elektronicznej i przesłać na adres e-mail: parisv8@parisv8.pl. Sklep prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną.
  6. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, obowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sklep dokona zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
  7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, poza przesłaniem oświadczenia, zwrócić Produkt Sprzedawcy na wskazany w ust. 4 adres Sklepu.
  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, wybierając sposób dostawy dostępny w Sklepie.
  10. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
  11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sklep zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta.
  12. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest (i) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, (ii) rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (iii) rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa.
  13. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie internetowej www.paris-v8.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”

 

 

§7 Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia

 

 

§8 Własność intelektualna

  1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

 

§9 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej Sklepu znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu  PARIS-V8; wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.paris-v8.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu PARIS-V8, są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
  3. Wszelkie spory pomiędzy Klientem a Sklepem będą rozstrzygane przez sądy powszechne w Polsce, przy czym Klientowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, w szczególności Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu Klient powinien dostarczyć do instytucji przez siebie wybranej, przed którą będzie toczyło się postępowanie odpowiedni formularz – wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.

 

§10 Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

 

 

 

 

 

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PARIS8

PARIS8

 

§1

Postanowienia ogólne

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl